To ανθρώπινο δυναμικό του 1ου Εσπερινού Γυμνασίου έχοντας μεγάλη ευαισθησία για θέματα κοινωνικοποίησης των νέων και την δημιουργία ανθρώπινων σχέσεων έχει ενεργοποιηθεί προτείνοντας στους μαθητές δημιουργική απασχόληση μέσω προγραμμάτων και εκδηλώσεων .

Το σχολείο μας μέλος του δικτύου Εσπερινών Σχολείων “Εσπερινή Πράξη” διοργανώνει με άλλα σχολεία καλλιτεχνικές και αθλητικές εκδηλώσεις με σκοπό η επαφή ανταλλαγή να συμβάλλει στην ανάπτυξη ανθρωπίνων σχέσεων.

Συμμετέχει σε εθελοντική αιμοδοσία με σκοπό την ευαισθητοποίηση σε θέματα υγείας .

Στα πλαίσια του προγράμματος “Αγωγής Υγείας” συμμετέχει με (15) δεκαπέντε μαθητές υπό την ευθύνη των καθηγητριών Ντούρου Τερέζας ΠΕ2 και Σολωμού Παναγούλας ΠΕ2 σε πρόγραμμα με θέμα “εξαρτησιογόνες ουσίες”.

 

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ-ΖΩΗ-ΔΡΑΣΗ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Ζούμε σ’ έναν τόπο ποικιλόμορφο πoυ τα στοιχεία της φύσης είναι αρμονικά δεμένα σε μία σπάνια ομορφιά.

Η παρέμβαση του ανθρώπου όμως ανέτρεψε κάποιες ισορροπίες και σήμερα είναι επιτακτική ανάγκη να προστατέψουμε το φυσικό μας περιβάλλον και την αισθητική του. Η καταστροφή του πλήττει όχι μόνο τον εξωτερικό κόσμο μέσα στον οποίο ζούμε, αλλά καταστρέφει μέσα μας κάθε σεβασμό για την ομορφιά και την ζωή.

Μ’ αυτό το σκεπτικό και με την ευαισθητοποίηση των νέων εξορμούμε προτείνοντας σχολική δράση για το περιβάλλον.

Στο σχολείο μας πραγματοποιείται πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τον τίτλο “ΒΕΛΤΙΩΣΗ”.

Την ομάδα των μαθητών που συμμετέχουν την απαρτίζουν 20 μαθητές της πρώτης τάξεως ενώ την παιδαγωγική ομάδα του προγράμματος την αποτελούν οι καθηγητές Ζουρίδης Χαράλ. ΠΕ4 και Αθανασοπούλου Σπυριδ. ΠΕ2.

Στόχοι του προγράμματος είναι:

-Η σύνδεση των μαθητών με το ευρύτερο περιβάλλον τους, (κοινωνικό, οικονομικό, φυσικό).

-Η αυτοεκτίμηση και η αλληλοανατροφοδότηση των μαθητών.

-Η άντληση, μέσα από θεωρία και πράξη, γνώσεων σχετικών με το περιβάλλον (οικοσυστήματα, οργανισμοί, ρύπανση).

-Η συνειδητοποίηση της σχέσης του ανθρώπου με το περιβάλλον και

-Η προσαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος του σχολείου στα σημερινά ενδιαφέροντα και ανάγκες των μαθητών του.

25/11/98 Ζουρίδης Χ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ